دورکاری را با بهروه وری و تمرکز بیشتر امتحان کنید

با افزایش عالمگیر ویروس کرونا و تحت تأثیر قرارگرفتن کشورها و مناطق بیشتر جهان، بسیاری از مراکز و مقام های مسئول مصونیت تو سرتاسر جهان کاهش مناسبت های اجتماعی و دورماندن افراد از یکدیگر را بوسیله نشانی نیکوترین راهکار پیشگیری پیشنهاد می دهند. درنتیجه، بسیاری از جلسه ها و گردهم آیی ها فسخ شدند و روز به روز مشارکت های بیشتری از کارمندان خود تقاضا می کنند حکم درون بناء و دورکاری را امتحان کنند. بسیاری از افراد درون دنیای امروز امتحان ی دورکاری خواه مفاهیم دیگر همچون فریلنسری را دارند؛ البته بسیاری دیگر همچنین با شرایط و چگونگی تکثیر بهره وری درون این استیل کارگر آشنا نیستند و به تربیت حاجت دارند.مقاله های مرتبط:دورکاری چیست و برای اجرای بهتر، به چه ابزارهایی نیاز دارد؟راهنمای تام افزایش یکروز وری به کمک مدیریت زمان

کارکردن تو ساختمانی خواه دورکاری ضعف ها و خواربار های اختصاص خود را دارد. تو زمان دورکاری، شرایط جدیدی دارید که شاید در محیط کار با آن ها روبه رو نبودید. باید بوسیله تماس های گاه و بی گاه پاسخ دهید، با افراد خانواده ارتباط داشته باشید، امانت ها را از پست ستاندن کنید و بسیاری وظایف دیگر به زندگی کاری تان افزایش می شوند و درمقابل، آزادی هایی هم دارید. برای مثال، نیازی به پوشاندن شکل کار نیست و می توانید موسیقی دلخواهتان را با صدای اهتزاز شنوایی کنید و از همکاران مزاحم نیز خبری نیست.

همه ی مشخصات باعث می شوند با پدیده هایی متاخر همچون احساس دورافتادن از اجتماع و تلاش بخاطر مقابله با حواس پرتی هم روبه رو شوید. دراین میان، باید بهره وری خود را غصه داخل شرایط کنونی حفظ کردن کنید؛ ولی پس از مدتی متوجه می شوید دیگر احساس قبل را بوسیله ذهن و عملکردتان ندارید.

با وجود تمام ضعف ها و قوت ها، امروز اکثر کارمندان بوسیله اختصاص آن هایی که شغل های مرتبط با دنیای فناوری دارند، به دورکاری ملزم هستند؛ درنتیجه باید راه هایی بخاطر افزایش بهره وری و کارایی خویشتن جلوه گر کنند. راهکارهایی که درادامه می خوانید، برای مشخص کردن سرحد عملکردی بین کار و زندگی انحصاری کاربرد دارند و فداکار از آن ها نیز مدیریت زمان و وظایف را آسان زیرفون می کنند.واضح کردن مرز زمانی

دورکاری به راحتی می تواند شما را به خستگی و فرمان متجاوز از پیمانه دچار کند. همین که وضعیت کارکردن همیشه فراهم باشد؛ یعنی به راحتی ذهنتان دربند وظایف کاری می شود و حتی شب ها را به انجام وظایف بخاطر رسیدن به فاجعه الاجل کاری اختصاص می دهید. در وعده ی اول، باید سیاست باطراوت گیرانه ای از رویت زمان برای خودتان تدوین کنید و در خارج از زمان برملا شده، بوسیله هیچ وجه وظایف موثر را ادا ندهید. البته صریح کردن سیاست زمانی باید با هماهنگی مدیر و ارباب عمل شود و هرچه بیشتر با زمان روزی وری هر دو طرف هماهنگ باشد.

تکنیک پومودورو

دورکاری برخی اوقات با غرق شدن درون افکار همراه می شود. افراد بدون نظارت مستقیم خداوندگار دچار حواس پرتی می شوند و زمان خود را به کارهای متفرقه اختصاص می دهند. در این طور وضعیتی، تکنیک های افزایش بهره وری و مدیریت زمان همچون پومودورو کارایی درخورتوجهی دارند. تکنیک پومودورو به رخساره خلاصه گرداگرد های زمانی کوتاه را با تمرکز بر وظایف نمایان تعیین می بطی ء. پس از هر اطراف ی تمرکز، دوره ی زمانی کوتاه استراحت و مجددا تمرکز قرار دارد.

پیشنهاد می شود در ابتدای هر روز، وظایف روزانه را رک کنید و تکنیک پومودورو را بخاطر انجام دادن آن ها به کار بگیرید. استفاده از تکنیک پومودورو تا اینکه زمانی که داخل محیط های بهم خورده کار می کنید، موثر واقع می شود. از اپلیکیشن های کاربردی دراین ماخذ می توان Focus را معروفیت سرما که رایگان دردسترس قرار دارد و پیاده سازی تکنیک پومودورو را آسان تر می یواش.

پیاده سازی تکنیک پومودورو ارتباط اضافی با مدیریت وظایف دارد. اگر زمان بندی مشخصی برای وظایف شخصی و کاری نداشته باشید، گرداگرد های تمرکزی سابق الذکر اجراشدنی نخواهند بود. بوسیله هرحال، پیشنهاد می شود مبدا زمان های مشخصی برای هر دسته از وظایف خود مانند نوشتن، تحقیق، برقراری مناسبت و جلسه ظاهر کنید و هر وظیفه را تنها در زمان خود اجرا دهید.لباس مناسب فرمان

قطعا کارکردن در خانه با لباس های راحتی خانگی بخاطر شما دلربایی های زیادی دارد و با سرعت بیشتری می توانید به کار خود برسید و نگرانی واضح حزن ندارید. تا اینکه فداکار ترجیح می دهند از همان تخت خواب با لپ تاپ خود کارشان را شروع کنند. درون بسیاری مواقع، این طور تصمیمی و کارکردن با لباس راحتی، از روشن و فعال شدن مغز شما جلوگیری می کند. به اعتراف دیگر، کود ی اول را برای اضافه بهره وری از دست می دهید. از همه مهم تر، اگر کارهای مرسومی که داخل زمان فعالیت عادی درون محل فرمان ایفا می دادید (مانند حمام ستاندن و مسواک زدن و شکل نیکو پوشیدن)، در زمان دورکاری حذف کنید، ابتدایی اصل یعنی تنظیم مرزهای عملکردی را زیر پا گذاشته اید.

اگر بخاطر روز کار کننده تو خانه آماده نشوید، هیچ گاه روز کار کننده شما به قیافه رسمی شروع نمی شود. در چنین موقعیتی، درواقع به جای کارکردن در خانه، تنها در مسکن حضرت دارید. به هرحال آماده بودن برای کار درون ساختمانی شبیه به فرمان در محیط اداری، پرستیژ لازم را برای بهره وری مهیا می درنگ. درنهایت، فراموش نکنید دورکاری شامل کنفرانس های ویدئویی غم می شود و باید بخاطر مجمع های ناگهانی بی قراری آماده باشید.فضای اختصاصی برای کار

هیچگاه گاه روی مبل خواه تخت یا در محل خصوصی استراحت کار نکنید. اگر بی آرامی چاره ای مگر کارکردن درون نگرش اشتراکی ساختمان ندارید، قسمتی را بوسیله عنوان بخش اختصاصی کار انتخاب و همیشه همان مکان حکم کنید. به هرحال، فضای مخصوص کار وفاق زیادی به علایق و شرایط بناء ی شما دارد. نکته ی بنیادی این است که وضعیت مناسبی بخاطر فرمان با ابزار خود داشته باشید و فضا را مخصوص کارکردن آماده کنید.فضای فرمان اختصاصی معاون می بطی ء بهتر غم راحتی کنید

هوا اختصاصی فرمان تو خانه درک کارکردن و ایفا وظایف را بهتر منتقل می بطی ء و دوری از فضای فقره و صبر انحصاری نیز آسان تر می شود. درمجموع، محیط فقره اختصاصی شبیه به دفترکار می شود که وقتی از آن خارج می شوید، دیگر به وظایف مفید وابسته نیستید.خارج شدن از خانه

اکثر افراد دورکار خارج شدن از خانه و مناسبت های مدنی را بخاطر حفظ روحیه انجام می دهند. عدول کردن به کافی شاپ و باشگاه ورزشی و مکان های شبیه موجب تقویت روحیه می شود. قطعا در وضعیت کنونی و نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا، این طور گزینه هایی پیشنهاد نمی شوند؛ ولی بهتر است هرازچندگاهی پیاده روی قلیل نزدیک ساختمان را با رعایت کامل پیش نیازهای بهداشتی مدنظر قرار دهید. شاید پس از مدتی احساس کنید نشستن کامل داخل محیط کار شوهردار دوست داشتنی به دید می رسد. هیچ گاه اجازه ندهید این طور حسی به شما غلبه کند و بوسیله نوعی معتاد به نشستن شوید. نشستن بیش ازحد بخاطر سلامتی مضر است و بوسیله مرور بهره وری شما را بی آرامی کاهش می دهد.

حفظ ارتباط

افرادی که مدت زیادی دورکاری را تجربه می کنند، برخی اوقات با عاطفه پارانویا یا موارد مانند روبه رو می شوند. بوسیله عنوان مثال، دوربودن از تیم مرکزی احساس طردشدن را بوسیله آن ها می دهد و حتی تصور می کنند از تصمیم های بنیادی و گفت وگوهای سازنده عقب باقی مانده اند. به هرحال، این احساس پس از مدتی ابداع می شود؛ اما نباید اجازه ی پیشرفت را بوسیله آن بدهید. قطعا داخل شرایط کنونی که اکثر نیروها تو انبازی ها بوسیله عارض دورکار فعالیت می کنند، شما از غرض های بنیادی و مرتبط آگاه می شوید و بوسیله نگرانی نیازی ازاله.

برای رهایی از حس طردشدن و انزوا که با دورکاری به شما القا می شود، بستگی های غیرکاری با همکاران پیشنهاد مناسبی به رویت می رسد. عاشق وظایف و موضوعات کاری نباشید و هرازچندگاهی با همکاران خود ارتباط متنی خواه تصویری قائم کنید. استفسار و پاسخ روزمره و احوال پرسی احساس مثبتی به هر دو طرف القا می نرم و انرژی مطلوبی به همراه دارد.

امروزه، ابزارهای ارتباطی متعددی برای برطرف کردن نیازهای کاری دردسترس قرار دارند. وظیفه ی مشخص کردن ابزار حقیقی ارتباط و زمان بندی دردسترس وجود داشتن کارمندان برعهده ی مدیریت هر اداره است. چنانچه بوسیله قیافه فریلنسری فعالیت می کنید، مرزهای زمان ربط را بوسیله رخ مشعشع با کارفرمای خویشتن در میان بگذارید و ابزارها را نیز تو همان ابتدای پیمان نامه معلوم کنید. فراموش نکنید وفاداربودن به مرزهای ابزاری و زمانی بنیانی برنده از مشخص کردن و دانلود و نصب آن ها خواهد بود.حذف سرگرمی و حواس پرتی

تلویزیون و ابزارهای رسانه ای دیگر از عوامل اصلی حواس پرتی هستند؛ ابزاری که معمولا تو بناء ها ابد روشن و فعال است. اگر نمی توانید تلویزیون را داخل موقع حکم خاموش کنید، محیط حکم خود را دور از آن اختصاص دهید. برای سایر عوامل حواس پرتی هم مرز مشخصی در نظر بگیرید. درواقع، هر سرگرمی و محتوایی که در دفترکار اصلی با آن سروکار ندارید، در خانه تیمار حذف کنید. به عنوان مثال، اگر در دفترکار بوسیله موسیقی گوش نمی دهید، در مسکن و دورکاری هم نیازی به آن ندارید.

زمان استفاده از سرویس های ارتباطی و اجتماعی را محدود کنید

امروزه، گوشی های هوشمند علاوه کنار آسان تر کردن بستگی در محیط های کاری و شخصی، عوامل حواس پرتی را غصه همیشه درکنار ما استراحت می دهند. البته همان ابزارها راهکارهایی حزن برای مقابله با حواس پرتی نمایش می کنند. قابلیت هایی همچون محدودکردن زمان استفاده از اپلیکیشن های خاص در روز درون هر دو جهیز عامل محبوب موبایلی وجود دارند. این فردی ها را به ویژه برای اپلیکیشن های شبکه ی اجتماعی خویشتن تنظیم کنید تا عوامل حواس پرتی را محدود کرده باشید.میان وعده و تغذیه

تغذیه اهمیت بسیاری تو حفظ کردن آرامش و سلامتی در مواقع دورکاری دارد. هرکس بنا به سلیقه و ذائقه ی خویشتن انتخابی تو این جزء خواهد داشت. به هرحال داخل روزهای دورکاری که شاید از دستور کار ی منظم میان وهله و نهار فضا کار خبری نباشد، بهتر است پروگرام و ساختار منظمی برای خودتان برنامه ریزی کنید. دستور کار ی تغذیه را می قابلیت با دستور کار ی راحتی میان وظایف هماهنگ کرد تا خلل اضافی به یکدیگر متوجه نکنند.

دورشدن از محیط امر

شاید ترافیکی که هرروز تا محیط فقره خود امتحان می کردید، ناراحت کننده بوده است. همین زمانی که داخل مسیر بناء تا نگرش کار سپری می کردید و تا اینکه از آن عذاب می کشیدید، فرصتی بخاطر دورماندن از فضا و مشغله های کارگر بود. زمانی که در ساختمان امر می کنید، چنین هوا و فرصتی دراختیار ندارید و شاید پس از مدتی، خود را دائما مشغول انجام وظایف کاری بیابید.

برای دورشدن از فضای کاری، نمی نبوغ راه حل مشخصی برای همه ی افراد عرضه رحم. شاید قطع کردن سرو های ارتباطی با همکاران داخل ساعت های روشن یا دورشدن از نگرش مخصوص حکم تو خانه پبیشنهاد هوشمندانه ای باشد. درنهایت، فراموش نکنید باید به رخ ذهنی از فقره دور شوید و تا اینکه پس از پیمانه کردن ابزارها، فکر خویشتن را با موارد دیگر مشغول کنید تا با اغوا ی بازگشت به وظایف مفید مقابله کنید.زومیت را در شبکه های مدنی قفا کنید:اینستاگرام توییتر یوتیوب تلگرامبیشتر بخوانید:دسترسی به ترلو برای کاربران ایرانی قطع شداپل جزئیات فاز مطلع جعبه تأمین سرمایه مسکن خویشتن را منتشر کردتراشه های آلدرلیک اینتل مبتنی بر مدل سازی big.LITTLE خواهند بودبخش ویدیو و تبلیغات ویدیویی بازار چه خدماتی به کاربران و کسب وکارها ارائه می کند؟عبارت های بحث برانگیز مانند Blacklist در کرنل لینوکس تغییر می کنند